fredag 17. august 2007

Velkommen



Etter mange ønsker og forespørsler er vi endelig her.
Vi ønsker med dette å la dere få delta i våre quilteopplevelser, og dele de aktiviteter og hendelser vi setter så stor pris på.


Kathrines Quilte Stue har i 14 år fått være en del av det store og inspirerende quiltemiljøet som lever i hele vårt langstrakte land. Vi ønsker å bidra videre til dette miljøet ved å være en kreativ møteplass hvor vi koser oss, treffer likesinnede og syr.

Vi har over 3000 forskjellige stoffer i butikken. Det finnes hundrevis av mønstre, et utall utenlandske bøker og selvfølgelig har vi de nyeste norske bøkene.

Vi er spesielt stolte av alle de spennende kursene som kommer denne høsten, ikke minst at vi får besøk fra det store utland......

Det er stor etterspørsel etter stoffpakker og kits, og planen er å tilby mer av dette ut over høsten og vinteren.

Månedens blokk kan vi tilby i flere forskjellige utgaver, bl.a "Leanne's House" som er kjent for mange og veldig populær. Vi har også en ny månedens blokk som heter "Polka Dot Girls".
Denne består av ulike teknikker som applikasjon og stitchery i en morsom kombinasjon


Vi ønsker med dette å la dere bli enda bedre kjent med oss, og håper at dere vil besøke oss, gi innspill og la oss bidra på quiltereisen.....



For our international visitors:
Due to the many expressed wishes for us to go online - here we are.
We want you all to be a part of our quilting adventures.

For the last 14 years Kathrines Quilte Stue has been a proud provider to the active quilting comunity in this wide stretched country of ours. Our goal is to continue this work by being a creative place for quilters to meet, share ideas and sew to their heart's content.

There are more than 3000 bolts of fabric to choose from, hundreds of patterns and a large number of books, both in English and Norwegian.

This autumn we proudly present a wide range of workshops, and we will also receive a visit from an internationally renowned designer and patternmaker......

We have many request for bundles and pattern kits with fabric. This will be a part of our stock during the coming autumn and winter.

We have several different block of the month patterns. One of our most popular patterns has been "Leanne's House". We now have a new BOM to offer: "Polka Dot Girls" This, as previous block of the month quilts, combine traditional patchwork and stitchery.

It is our wish to let you all get to know us better, so please give us feedback and to let us join you on your quilting journeys.....

16 kommentarer:

May Britt sa...

Gratulerer med blog Kathrine. Skal bli spennende å se hva som kommer etterhvert. Husk å ta masse bilder for det er det vi lar oss friste av :)
Klem fra May Britt

Two sa...

Så flott at du er på nett, no kan vi følge med på kva nytt som dukkar opp!

Anne-Grethe sa...

Hei Kathrine. Så flott at du har fått blogg. Skal videreformidle adressen til alle dine quiltevenner i Tromsø. Mona og jeg kommer innom i september.....

Mona sa...

Hei Kathrine. Koselig blog du har ordnet. Vi sees i september.

Anita sa...

Hei Kathrine :-D
Dette synes jeg var "toppers" :-)) Gratulerer med ny Blogg. Nå kan kanskje jeg også få handlet litt hos deg etterhvert - kommer meg jo aldri til Oslo ;-D Du får legge ut mange bilder av hva du får inn i løpet av høsten. Vi quiltedamer er lette å friste :-D
Gleder meg til å følge med på Bloggen.

Chookyblue...... sa...

Hi Kathrine...Thankyou so much for including the English version......I went on from Yvonnes blog....I love your shop......Yvonne told me you had a shop.......I had bookmarked you so I could come back and view the pictures you include even if I could not read anything......sometimes I can translate a page but other times I can't don't know why.....Thankyou I will be back again.........

Sigrun sa...

Gratulerer med blog Kathrine. Det skal bli spennede å se hva du har å vise fram utover høsten. Sigrun:-))

Beertje Zonn sa...

Congratulations, with your new blog!
Kind Regards,

Sonnja.

Olaug sa...

Hei Kathrine. så flott at du har kommet på nettet.
Gleder meg til mange fine ting utover.
Vi sees nok på kurser i høst.
Klem fra Olaug

May Kristin sa...

Gratulerer med blog! Dette blir spennende! Lykke til!

Monika sa...

Heia :)
Gratulere med ny blogg - skal bli spennede å følge med ein av mine favoritt butikker :-)
Spennende
Smil fra monika

Anita sa...

Hei Kathrine :-D
I morgen - tirsdag - kommer jeg på besøk til butikken deres. Det gleder jeg meg veldig til. Må være 7 år siden sist ;-D
Hilsen Anita i Grimstad

Silkeline sa...

Gratulerer med blogg Katrine!
Skal bli morsomt og spennende å følge med utover høsten:)...
Jeg har kost meg med stoffene jeg kjøpte av deg sist jeg var innom. Noen "ruger" jeg litt på ennå....må være helt sikker på hva jeg skal bruke de til, for de er så fine.
Lykke til som blogger:)

Kate sa...

Hei Kathrine !
Gratulerer med en fantastisk bloggside !!!
Skulle ønske du var her i Tønsberg igjen........
Gleder meg til nye bilder.....
Må snart ta en tur til Oslo

Kate :-)

Lillian sa...

Endelig er min favoritt quiltebutikk på nett. Kjempekoselig bilder. Blir nok en titt innom hver dag, bare for å se om det er noe nytt. Gratulerer! ;)

Anneli sa...

Hei
Kjempefine sider! Gratulerer! Så fint at vi som bor lengre borte også kan se produkter i butikken, og få handlet over telefon. Alltid hyggelig å snakke med dere, alltid hjelp å få! Kathrines quiltestue er den fineste butikken i Oslo. Er jeg på besøk hos mine foreldre i Asker. er det denne butikken jeg bare må innom! Quiltehilsen fra Anneli i Homborsund.